ZZP’ers

Ben jij ZZP’er? En heb jij een hart voor de zorg? Dan is CareMatch jouw ideale partner! Door een breed scala aan opdrachtgevers door heel Nederland is er altijd wel een leuke opdracht voor jou bij.

Voordelen voor jou als ZZP’er:

  • Flexibel werken
    Bepaal je eigen werkdagen en vakanties.
  • Samenwerken als ZZP’er
    Vorm samen in de zorg een team en overleg met andere zorgverleners wie wanneer werkt.
  • Ondersteuning bij je administratie
    Jij gaat werken, controleert jouw gewerkte diensten en wij maken jouw factuur op. Vervolgens vindt de betaling plaats door de zorgorganisatie waar jij voor gewerkt hebt.
  • Overzichtelijk systeem
    Vind alle gegevens in één overzichtelijk systeem. Vind er o.a. portfolio, agenda, planning, cliëntgegevens, facturen, berichten etc.
  • Meerdere opdrachtgevers
    Word ingezet bij opdrachten van verschillende opdrachtgevers op een maximale afstand die jij hebt doorgegeven. Onze opdrachtgevers zitten door heel Nederland.

Wij zijn op zoek naar jou! Dus lijkt het je interessant om te werken via CareMatch? Schrijf je dan snel in!

Wat heb je nodig om je te kunnen inschrijven?

  • Pasfoto
  • Curriculum Vitae
  • Geldig legitimatie
  • Diploma afgeronde beroepsopleiding in de gezondheidszorg
  • Uittreksel BIG-register, dan wel herregistratie (indien van toepassing)
  • Uittreksel Kamer van Koophandel
  • Actueel polisblad van de beroepsaansprakelijkheidverzekering
  • Verklaring Omtrent het Gedrag (niet ouder dan twee jaar)
  • Actueel bewijs van inschrijving bij een klachtencommissie
  • Eventuele behaalde certificaten
  • Eventueel bewijs vaccinatie Hepatitis B

Als je al deze gegevens compleet hebt, dan kun jij je inschrijven via de volgende link
> Schrijf je in bij CareMatch

Het inschrijvingsproces verloopt als volgt:

  1. Ga naar de website en klik op inschrijven.
  2. Vul hier jouw gegevens in en voeg je CV en motivatie toe.
  3. Vervolgens ontvang je van ons een link waar je jouw documenten kunt uploaden.
  4. Load de gevraagde documenten op.
  5. Er zal vervolgens een controle van de documenten plaatsvinden door CareMatch.
  6. Wanneer de documenten goedgekeurd zijn, wordt er een afspraak ingepland voor een kennismakingsgesprek.
    Dit gesprek vindt op ons prachtige kantoor in Delden plaats.
  7. Tijdens het gesprek krijg je uitleg over onze werkwijze en ons systeem.
  8. Als het gesprek goed verloopt en van beide kanten is er een klik, dan krijg je nieuwe inloggegevens van ons systeem.
  9. In ons systeem kun je jouw werkdagen invoeren, zodat wij jou een opdracht kunnen geven en je via CareMatch aan de slag kunt.

Tarieven
Wij werken met vaste tarieven waarbij je tijdens feestdagen een extra toeslag krijgt. Daarnaast kun je de keuze maken om de kilometers via ons te declareren. Uiteraard kan dit ook via je eigen belastingopgave declareren.

Schrijf je in bij CareMatch!

Of wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via info@carematch.nl of via 074-3767222

Deze site maakt gebruik van cookies om uw gebruik van onze websites te analyseren, zodat we functionaliteit en effectiviteit kunnen aanpassen en verbeteren. Meer informatie

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten